Teslim aldığınız ürün, kusurlu/arızalı veya belirtilenden farklıysa ürünü iade etmek için, Hesabım sayfanızdan onay sürecini durdurup iade sürecini başlatabilirsiniz. İade sürecini başlatmak için lütfen İletişim sayfasından bildirimde bulunun.

Taşıma esnasında oluşan hasarlar için kargo görevlisine zabıt tutturduktan sonra ürünü aynı kargo ile mağazaya göndermeniz gerekmektedir. Bu durumlarda “Kapıdan iade alanını” tıklayarak işlem yapmanız gerekmektedir.

Müşteri, ürün iade kargo bilgilerini ilettikten sonra, mağazanın ürünü teslim alıp işlemi sonuçlandırması için 3 iş günü süresi bulunmaktadır. İşlemin bu süre içerisinde sonuçlandırılmaması durumunda, mağazaya bir hatırlatma e-postası gönderilir. Hatırlatma e-postasının ardından 24 saat içerisinde mağaza işlemi sonuçlandırmaz ise iade talebi sistem tarafından otomatik olarak onaylanır. Ürün bedeli, kredi kartı veya banka kartı üzerinden kesintisiz olarak müşteriye iade edilecektir.

Bankaların süreç ve uygulamalarına göre iadelerin, kredi kartlarına ve banka kartlarına yansıması, 2 ila 4 günlük bir süreyi bulabilmektedir. İade edilen ürün bedeli, vadesiz hesabınıza artı bakiye olarak yansıyacaktır. Ürünün incelenmesi için zamana ihtiyaç duyulması durumunda,müşteriden ek süre talep edebilir. Müşterinin onay vermesi durumunda, ek süre sonunda talebin sonuçlandırılması gerekmektedir.

Whatsapp Hattı
Whatsapp
Boğaziçi Mekanik
Merhaba